1. Plasarea comenzii
1.1 Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului sau serviciului.
1.2 Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
1.3 Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că LOVEtheDESIGN S.R.L. poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de lovethedesign.ro, în orice situație în care este necesara contactarea clientului.
2. Modalitati de livrare – curier național
2.1 Coletul cu produse va fi livrat la adresa indicata, in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator. LOVEtheDESIGN S.R.L. va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
2.2 Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor pe teritoriul Romaniei. LOVEtheDESIGN S.R.L. îşi rezervă dreptul de a confirma telefonic comenzile înainte de onorarea lor.
3. Costuri de livrare
SC LOVEtheDESIGN S.R.L. va pune la dispozitie urmatoarele variante de livrare:
4. Termenul de livrare
4.1 Termenul de livrare este 1-3 zile lucrătoare. Produsele marcate In stoc sunt disponibile si vor fi livrate in 1-3 zile lucratoare. Produsele care nu au mentiunea In stoc vor fi comandate la producator si termenul exact de livrare va fi comunicat ulterior, in functie de disponibilitatea produsului. Contactați-ne la hello@lovethedesign.ro pentru a afla un termen de livrare exact pentru acest produs, dacă nu este în stoc.
4.2 Vă vom notifica când coletul a plecat de la noi.
4.3 Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge în 1-3 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa completată în formularul de comandă. Există totuși și situații în care coletul poate ajunge la destinație după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv, nu putem garanta un timp minim de livrare.
5. Condițiile de livrare
5.1 LOVEtheDESIGN S.R.L. va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
5.2 În cazul în care veți comanda un produs care momentan nu este pe stoc, vă vom informa despre aceasta situatie. Vom putea livra un produs similar, având acelasi preț, cu acordul dvs.
5.3 Clientul va fi contactat telefonic de catre curier, in prealabil, pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site.
5.4 Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.
5.5 În cazul livrarii la locul de muncă al clientului, caz în care curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate receptiona comanda.
5.5 Livrarea se considera a fi îndeplinită de către LOVEtheDESIGN S.R.L., la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectata de acesta la momentul plasării comenzii.
5.6 Detaliile de livrare a produselor sau serviciilor incluzand, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuala din partea LOVEtheDESIGN S.R.L., fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată, în orice mod, de pe urma încălcării acestora.
6. Receptia produselor
6.1 Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri. Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunostință comerciantului în cel mult 2 zile de la data livrării.(trimitere fotografii).
6.2 Recepţia produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună şi corespund cantitativ şi calitativ cu ceea ce s-a comandat. Recepţia se face în momentul semnării documentelor fiscale legale ce însoţesc coletul. Factura constituie contract de vânzare/cumpărare, conform legislaţiei româneşti în vigoare. Clientul îşi exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsele, care sunt conforme cu comanda şi cu nevoile acestuia.
6.3 Montajul pieselor de mobilier, precum şi manipularea lor nu fac obiectul prezentului contract, acestea fiind în sarcina cumparatorului.
7. Returul produselor
7.1 Nu sunteti complet satisfacut? Puteti returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara semne de uzura, teriorare sau murdarie, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati, conform legii OUG nr. 34/2014. Returul se anunta, in prealabil, in maxim 24 ore de la receptia coletului, pe adresa de email hello@lovethedesign.ro. Conform legii OUG nr. 34/2014., inainte de expirarea perioadei de retur, clientul informeaza LOVEtheDESIGN S.R.L. cu privire la decizia sa de retragere din contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.
7.2 Va rugam sa mentionati numele pe care s-a facut comanda si adresa de livrare, precum si denumirea produselor care se doresc a fi returnate. De asemenea, iti recomandam sa incluzi numarul comenzii (ID-ul comenzii) sau numarul facturii, precum si numarul contului bancar (precizand si numele titularului) catre care urmeaza sa se efectueze rambursarea. În acest scop, se poate folosi modelul de retragere din contract FOLOSIND ACEST FORMULAR, insa folosirea lui nu este însă obligatorie.
7.3 Returul nu se aplica produselor executate pe comandă specială (cu finisaj, tapiţerie dimensiuni, etc. personalizate), si in cazul în care nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat, inclusiv cu documentele originale (factură, bon fiscal, chitanţă, manual de utilizare etc.).
7.4 Produsul returnat trebuie sa fie în starea de produs nou, în ambalajul producătorului, cu toate accesoriile și documentele originale (factură, bon fiscal, chitanţă, manual de utilizare etc.). Cumparatorul are obligatia de a ambala produsul returnat corespunzător, în același mod în care a fost primit, pentru a evita orice deteriorare la transport.
7.5 Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina cumparatorului. In cazul in care se trimite coletul cu plata la noi, acesta va fi refuzat.
7.6 LOVEtheDESIGN S.R.L. returneaza cumparatorului contravaloarea produselor primite drept plata din partea acestuia, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a clientului. Returnarea sumelor este conditionată de receptionarea produselor care au făcut obiectul vânzării. Suma înapoiată va reprezenta contravaloarea produselor returnate, din care se scade taxa de colectare aferenta returului. Rambursarea cuantumului, astfel calculat, se va face, exclusiv, intr-un cont bancar specificat in formularul de retur si completat de catre client.
7.7 Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.